vv Gemert feliciteert Christ Leenders met lintje!

24 april 2020

Voetbalvereniging Gemert feliciteert Christ Leenders voor de welverdiende koninklijke onderscheiding! Hij werd vanochtend verrast door burgemeester Michiel van Veen van Gemert-Bakel.

Christ Leenders is een bekend gezicht op sportpark Molenbroek en dat al vele, vele jaren. De vrijwilliger is lid van de onderhoudsploeg en is altijd bereid om taken te vervullen en klussen te verrichten op de accommodatie. Op alle zondagen is hij bovendien gastheer in de bestuurskamer en zorgt hij ervoor dat alle bezoekers de juiste ontvangst en begeleiding krijgen. Christ heeft zwartwit bloed door de aderen lopen, zijn eervolle benoeming tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau is in de ogen van de club dan ook een zeer terechte waardering.

Zijn vrijwilligerswerk voor vv Gemert is overigens niet het enige waarop het lintje is gestoeld. Want Christ is op sportgebied breed actief. Zo is hij zeer betrokken bij de Gemertse Atletiek Club (GAC) en ook het wielrennen draagt hij een warm hart toe, bijvoorbeeld jarenlang in de organisatie van de Ster ZLM-tour.

Christ proficiat! Hieronder een foto van de bekendmaking door de burgemeester, vrijdagochtend om half 11. Door de coronamaatregelen moest ook dat op afstand gebeuren.