Voor de jeugdspelers van vv Gemert is er op maandag en woensdag de mogelijkheid om zijn/haar blessure te laten beoordelen door een fysiotherapeut. Spelers worden gescreend, waarna een advies volgt. Een behandeling is tijdens het inloopspreekuur niet mogelijk.

Voor het inloopspreekuur zijn de volgende momenten gereserveerd:

• Maandag van 20.00 uur tot 20.50 uur bij JVDI de Fysioclub. De Fysioclub zit gevestigd in het pand van Fitland Gemert.  Reserveren kan via deze LINK bij ‘Locatie Gemert’.
  • Woensdag van 19.45 uur tot 20.45 uur bij de EHBO-ruimte van vv Gemert. Het is gewenst om een tijd te reserveren, dat kan via deze LINK bij ‘vv Gemert’. Let op: Wanneer je op de link hebt geklikt, ga je onderaan in het beeld naar ‘’meer services weergeven’’ om vervolgens vv Gemert te zien.

Wanneer een speler gebruik heeft gemaakt van het inloopspreekuur zal er contact worden gelegd met de trainer. Hierbij wordt advies gegeven over de inzetbaarheid van de speler voor training en wedstrijden.

Voor vragen kunt u mailen naar: rick.vanderzee@fysioclub.nl

Sportieve groet,

JVDI de Fysioclub & medische staf vv Gemert