Scheidsrechters vv Gemert

Meer dan dertigduizend scheidsrechters maken het mogelijk dat wekelijks 1,2 miljoen voetballers hun spelletje kunnen spelen op de Nederlandse velden. Voetbalvereniging Gemert telt zo’n twintig gedreven clubscheidsrechters, die elk weekend een groot deel van de wedstrijden op sportpark Molenbroek leiden. Ze zijn een onmisbare schakel binnen een vereniging, want: zonder scheidsrechters geen voetbal!

Het merendeel van de 20 scheidsrechters – 10 tot 14 – is op zaterdag actief bij de jeugdwedstrijden, 4 tot 6 arbiters zijn wekelijks op zondag bij duels van de senioren ingedeeld. Coördinator van het Gemertse korps is  Enrico Meulenbroek. Heb jij zin om scheidsrechter te worden en wil je meer informatie? Het emailadres is: scheidsrechters@vvgemert.nl

Adres:
Sportpark Molenbroek