Verscherpte coronamaatregelen, ook bij vv Gemert

29 september 2020

De verscherpte coronamaatregelen van het kabinet, maandagavond afgekondigd door premier Rutte en minister De Jonge, hebben ook ingrijpende gevolgen voor sportverenigingen en dus ook voor vv Gemert. Het bestuur betreurt dat we opnieuw een stap terug moeten zetten, maar ziet de absolute noodzaak van de maatregelen. Het is zaak om nu alles op alles te zetten om het virus te beteugelen om zo nog ernstiger ingrepen in de komende maanden te vermijden.

Per direct geldt dat;

1. De kantine is gesloten.
  2. Er geen publiek meer welkom is bij zowel trainingen als wedstrijden van jeugd en senioren.

Via deze link van de rijksoverheid treft u meer informatie aan. Ook over specifieke vragen, zoals: ik ben een van de chauffeurs van een jeugdteam bij een uitwedstrijd, mag ik dan blijven kijken?

Als er meer informatie vanuit de club beschikbaar komt, dan laten we dat snel weten via deze site. Wij vragen alle leden en ouders/begeleiders om hun medewerking. Samen hebben we in het voorjaar laten zien dat we ons er doorheen kunnen slaan, ook nu zal de situatie vragen om flexibiliteit en begrip. Bij voorbaat dank.

Bestuur en teamleiders van vv Gemert