Pupil bij Gemert-Quick: Femke Lam!

26 januari 2023
JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – Quick, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Femke Lam!

Femke is vorige week 11 jaar geworden en woont in Gemert met papa Steven, mama Esther en zusje Lotte (9 jaar). Ze zit in groep 7 van De Samenstroom en moet flink nadenken bij de vraag wat haar lievelingsvak is. …Het worden gym en rekenen en ook het vak ’talentenwerk’ vindt ze erg leuk.

Femke voetbalde eerst lekker op school en buiten en dat beviel haar zo goed dat ze vervolgens lid is geworden van onze club. Ze speelt in het meidenteam JO11-6JM, dat uitkomt in de jongenscompetitie. Haar positie is het middenveld.

Femke is fan van PSV en haar favoriete speler is Kylian Mbappé, de steraanvaller van Paris St. Germain en het Franse nationale elftal.

Andere hobby’s, naast het voetbal, zijn: bouwen met technisch lego en trampoline springen bij Jumpsquare in Veghel.

Wij wensen Femke als VIP en haar familie heel veel plezier toe komende zondag rondom Gemert-Quick!