Krijn Koolen Pupil van de Week bij Gemert-Westlandia

7 januari 2020

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Westlandia, komende zondag op sportpark Molenbroek, is KRIJN KOOLEN. Krijn is 9 jaar oud en speelt in O10-5 als keeper.

Krijn is de grote winnaar van de Grote Clubactie bij vv Gemert. Hij verkocht maar liefst 81 loten; proficiat Krijn!
Krijn is als keeper groot fan van Bono Barten, met wie hij in de line-up mee mocht lopen tijdens de wedstrijd Gemert-Feyenoord van vorig seizoen. Zijn grote wens is om keeperstraining te krijgen van de vaste doelman van Gemert 1. Maar ook Jeroen Zoet volgt hij intensief, PSV is zijn favoriete voetbalclub.
Zijn hobby’s zijn voetbal, gamen, skeeleren en hij is een beginnend visser.
Wij wensen Krijn zondag als VIP ontzettend veel plezier, samen met zijn broer Cris (12 jr, O13-4) zus Doné (23 jaar) en zusje Charly (6 mnd).