Gemert wint oefenduel met De Treffers: 3-4

20 februari 2020

Gemert heeft donderdagavond een mooi resultaat geboekt. De ploeg van Reinald Boeren won de oefenwedstrijd in Groesbeek tegen tweededivisionist De Treffers met 3-4.  De zwartwitten kwamen in de tweede helft dankzij een hattrick van Thijs van Pol knap terug na een 3-1 achterstand bij rust.

De Treffers opende in de 20e minuut de score via Dilivio Hoffman. Joost Habraken joeg de bal in de 35e minuut kiezelhard in de kruising. Nog voor de rust liep de thuisploeg vervolgens uit via doelpunten van Lowie van Zundert en  Bo van Essen.

Meteen na de hervatting begon de ‘Grote Thijs van Pol Show’. De spits van Gemert legde er in een kwartier drie in het mandje: een hattrick van een glaszuiver gehalte derhalve. In de 53e maakte hij er 3-2 van, waardoor Gemert weer terug in de wedstrijd was. Met een mooie kopbal tekende hij vijf minuten later ook voor de gelijkmaker en weer twee minuten later stond de 3-4 op het bord via de aanvaller.

In het laatste half uur hield Gemert die voorsprong vast.

De eerstvolgende wedstrijd van de zwartwitten is na carnaval, op zondag 1 maart uit tegen het Haagse Quick.