Eindelijk is het dan zover….

2 mei 2018

Het is dan eindelijk zover…

Gemert 10 staat op de vooravond van een aanstaand kampioenschap in de 6e klasse van de senioren. Na jaren trainen en veel wedstrijden verliezen is het eindelijk dan zover en heeft Gemert 10 de kans om zondag 6 mei kampioen te worden.

De voetbalhelden van het tiende spelen om 10.00 uur thuis op het prachtige hoofdveld tegen directe concurrent FC de Rakt 5. Bij minimaal een gelijkspel mogen de kurken uit de fles en zal zelf de burgervader van gemeente Gemert de prachtige verdiende schaal overhandigen.

Op dit moment heeft Gemert 10 nog een ongeslagen status. De gladiatoren hebben bijna 100 doelpunten gemaakt. Met vaak goed en flitsend spel heeft onder andere leider Ralf Sleegers zijn team onder controle.

Ralf geeft aan dat hij heel trots is op zijn team en dat hij wel kan huilen als het zondag zover is. In de voetsporen van zijn vader zet hij elke week een gemotiveerd team op het veld en dat dit jaar zelf nog ongeslagen.

Om het feest compleet te maken zal er na de wedstrijd een DJ en artiesten aanwezig zijn in de gezellige kantine, dus daar moet je bij zijn!

Speciaal voor deze wedstrijd zal er geen entree worden gevraagd en is iedereen aankomende zondag om 10.00 uur van harte welkom op sportpark Molenbroek!