Diepe buiging voor vrijwilligers

26 juni 2017

Ook de derde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi van vv Gemert is weer een groot succes geworden. Dat heeft met het mooie weer te maken, met de honderden deelnemers die allemaal met ‘goei zin’ naar Gemert komen, maar dat heeft vooral ook te maken met de geweldige inzet van al die vrijwilligers van onze club. We mogen als voetbalvereniging trots zijn op al die echte clubmensen.

De bouwers , de poetsploeg, de organisatie, de scheidsrechters, de mensen van het wedstrijdsecretariaat, de terreinknechten, de sjouwers, de opruimers, de medewerkers die iedereen van een natje en een droogje voorzien; het is ongelooflijk wat er bij de organisatie van zo’n groot, driedaags toernooi komt kijken. Maar de vrijwilligers, ongeveer 150 (!) in getal, hoor je niet klagen. Ze werken hard, zijn er hele dagen en soms gevolgd door lange nachten, want ook ’s nachts wordt alles op het sportpark in de gaten gehouden en lopen de voorbereidingen voor het ochtendprogramma  volop door.

Op momenten als het afgelopen weekeinde laat vv Gemert zien waarin het groot kan zijn. Dat maakt indruk, elke keer weer.

Het bestuur van de club wil op deze manier alle vrijwilligers die hebben meegeholpen bij het Bourgondisch Voetbaltoernooi heel hartelijk bedanken!

Bestuur vv Gemert