LAATSTE KANS: donderdag extra fotoshoot jubileumboek

11 mei 2022

De fotoshoot van vv Gemert voor het 110-jarig jubileumboek is inmiddels een heel eind op weg. Alle teams, junioren en senioren, zijn inmiddels aan de beurt geweest en het overgrote deel van de spelers en leiders/trainers staat op de plaat.

Maar nog niet iedereen is al op de foto gezet door onze clubfotograaf Frans Brzoskowski, omdat de speler er om wat voor reden dan ook niet bij kon zijn op het afgesproken moment. Daarom is nog een speciale inloopdag georganiseerd. Dit is DE LAATSTE KANS. Ben je een actieve voetballer* van vv Gemert en nog niet op de foto gezet voor het fotoboek van AH, dat uitkomt rond het 110-jarig jubileum in het najaar, kom op donderdagavond 12 mei tussen 18.30 uur en 20.30 uur naar de bestuurskamer van vv Gemert en in een paar tellen is de foto van je gemaakt.

Het zou toch jammer zijn als alle leden straks in het prachtige verzamelalbum staan en jij bent er als enige van jouw team niet bij. De club stelt alles in het werk om het mogelijk te maken, dus zorg dat je erbij bent op donderdag 12 mei.

*Voor de vrijwilligers – niet zijnde voetballers – wordt later een een apart moment ingeruimd

LET OP: Spelers en vrijwilligers moeten akkoord geven voor publicatie. Zonder expliciete toestemming komt je foto niet in het album. Toestemming verleen je in een handomdraai via DEZE LINK.