Voetbalplaatjesactie op komst; zet je handtekening!

15 maart 2022

Beste leden,

Voetbalvereniging Gemert bestaat komend najaar 110 jaar. De club, opgericht op 15 oktober 1912, zal daar uitgebreid bij stilstaan in de vorm van een heuse feestweek, vol met activiteiten en festiviteiten. Daarover wordt snel meer bekend.

Een van de hoogtepunten van de jubileumviering is een fantastische voetbalplaatjesactie. Dit gebeurt in samenwerking met Albert Heijn Gemert, al vele jaren een belangrijke sponsor van onze club. Alle leden van onze vereniging worden in de komende weken op de foto gezet voor een gepersonaliseerd sportplaatje, waarmee uiteindelijk een mooi album wordt gemaakt. De uiteindelijk spaaractie zal in het najaar beginnen.

Binnenkort verschijnen op deze site en via andere team- en clubcommunicatie schema’s, zodat je precies weet wanneer je met jouw team op de club wordt verwacht om door onze clubfotograaf Frans Brzoskowski op de foto te worden gezet. Alle teams krijgen daarvoor in de komende weken een oproep.

Hier volgt een belangrijke mededeling:

Sinds 25 mei 2018 is de nieuwe AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) van kracht. Door deze wetgeving moet iedereen die in het verzamelalbum verschijnt – met een portret-, team- of achtergrondfoto – zijn toestemming geven voor het gebruik van de foto’s. Voor personen jonger dan 16 geldt dat de ouders expliciet moeten instemmen.

Wij als vereniging willen graag zo vroeg mogelijk al deze handtekeningen verzamelen.

Dat kan in een handomdraai en kost je slechts een paar seconden. Wil jij straks ook graag in het verzamelalbum komen, dan moet jijzelf of jouw ouder (indien jonger dan 16 jaar) hier een handtekening zetten. (LET OP: gelieve geen bedrijfsserver gebruiken, dat levert soms probleem op.)

Zet de handtekening uiterlijk voor 22 augustus, maar liefst zo snel mogelijk!