Jubileumweek; schrijf je in voor jeugddag en clubavond!

5 oktober 2022

De voorbereidingen voor de jubileumweek (7-16 oktober) van vv Gemert zijn in volle gang. Het beloven mooie dagen te worden, met tal van activiteiten voor alle geledingen.

• Vrijdag 7 oktober: Jubileumfeest alle sponsoren vv Gemert (op uitnodiging)
  • Maandag 10 oktober: Feestelijke Algemene Ledenvergadering (vrije entree)
  • Woensdag 12 oktober: Feest voor G-voetbal (voor G-voetballers)
  • Donderdag 13 oktober: Feestelijke clubavond (met opgave, zie hieronder)
  • Vrijdag 14 oktober: Grote jubileumfeest in kantine/feesttent (vrije entree)
  • Zaterdag 15 oktober: Jeugddag op het sportpark (met opgave, zie hieronder)
  • Zondag 16 oktober: Grote Pubquiz in de kantine/feesttent (met opgave, zie hier)

– Op DONDERDAGAVOND (13 oktober) is er zoals elke donderdag een clubavond, maar deze keer extra feestelijk. Wat gaan we doen? Wie zin heeft, kan meedoen aan toepen of darten om….hanen! Net als vruuger. Ook is er extra amusement, maar wat dat is houden we nog even geheim.

Wil je meedoen aan het hanentoepen of hanendarten? Geef je dan op via dit OPGAVEFORMULIER. Er zijn geen kosten aan verbonden, maar we willen graag vooraf weten hoeveel toeptafels en dartborden we moeten plaatsen in de kantine/feesttent. Wil je niet kaarten of toepen? Geen probleem, kom dan langs voor een drankje en een hapje: iedereen is welkom!

– Op de ZATERDAG in de jubileumweek staat onze jeugd in het middelpunt. Er is een leuk programma opgesteld voor de verschillende leeftijdsgroepen.

• 9.30-12.00 uur: tot en met 9 jaar; ‘VOOR IEDER WAT WILS’
  • 13.00-15.00 uur: 10 tot en met 13 jaar; ‘TIJD VOOR EEN VOETBALLESJE’
  • 15.00-18.00 uur: 14 tot en met 17 jaar; ‘ACTIEF IN JE EIGEN BUBBEL, FIETS JE ZO NAAR DE 180’

Voor deze jeugdactiviteiten is opgave vooraf verplicht. Dat kan heel eenvoudig met het FORMULIER op deze site. Vul je naam en enkele gegevens in, vink even aan met welke categorie je op zaterdag meedoet, druk op ‘verstuur’ en alles is geregeld.

We gaan er samen een mooi jubileum van maken! Houd deze site in de gaten voor alle nieuws omtrent de activiteiten.

De jubileumcommissie