Grote jubileum pubquiz; schrijf je in!

11 oktober 2022

Op zondag 16 oktober vindt een van de (vele) hoogtepunten plaats van de jubileumweek van vv Gemert;

DE GROTE VV GEMERT JUBILEUM PUBQUIZ

Het is de afsluiting van de feestweek. Zoals jullie inmiddels weten is er in het jubileumweekend geen competitievoetbal, dat betekent dat iedereen zich kan inschrijven voor de pubquiz. We komen bij elkaar in de kantine annex feesttent op het sportpark, waar ’s middags om 14 uur wordt gestart. Er komen vragen bij over het heden en verleden van vv Gemert, maar ook ook het nationale en internationale voetbal. Het zal gezellig zijn, maar net als bij onze online pubquiz van anderhalf jaar geleden: de strijd om de prijzen zal groot zijn!

Wat je precies kunt winnen, houden we nog even spannend en wordt later via deze site bekend.

Hoe gaan we het doen:

• We werken in teams van zes, alle deelnemers zijn minimaal 16 jaar.
  • Natuurlijk kun je je ook als individu, stel of met een paar mensen inschrijven; graag zelfs! Voor aanvang worden dan complete teams samengesteld.
  • Deelname kost 30 euro per team of 5 euro per persoon. Bij de inschrijving vermeldt de captain zijn 06-nummer, waarna hij of zij een Tikkie ontvangt. Het deelnamegeld wordt omgezet in één consumptiebon per persoon, een lekker hapje tijdens het kwissen en prijzengeld.
  • Na inschrijving krijg je een eigen (sta)tafel toebedeeld.
  • Spelregels worden bij aanvang uitgelegd, maar mobiele telefoons mogen tijdens de quiz niet gebruikt worden; een team van extreem strenge scheidsrechters zal daarop toezien.
  • De quiz begint zondagmiddag om 14.00 uur en duurt enkele uurtjes. De prijsuitreiking volgt aan het begin van de avond.
  • De presentatie is in handen van het vermaarde duo Gruijtmuntend: Tim Gruijters en Ruud Vermunt.

De inschrijving is vanaf nu geopend. KLIK HIER voor het inschrijfformulier. Stel een team samen, vul het formulier in en wees verzekerd van een eigen statafel en deelname aan de pubquiz.

Samen gaan we er een supergezellige middag van maken!