Inschrijving BVT 2024 geopend

19 november 2023

Beste sportvriend(inn)en,

Na een jaar van afwezigheid zijn inmiddels de voorbereidingen voor de zevende editie va het Bourgondisch Voetbal Toernooi, zoals altijd in het laatste weekend van juni, alweer gestart. De inschrijving is open.

Met het Bourgondisch Voetbaltoernooi wordt de mooiste sport gecombineerd met de leukste vrijetijdsbesteding: feesten. Daarmee is het voor recreantenteams een supergezellige afsluiter van het voetbalseizoen. In de voorgaande edities heeft het evenement op en rond het sportpark van vv Gemert zijn naam gevestigd. Teams uit alle uithoeken van het land en zelfs uit het buitenland wisten hun weg naar sportpark Molenbroek al te vinden.

Het toernooi staat open voor herenteams die uitkomen in de vierde, vijfde, zesde of zevende reserveklasse KNVB. Er wordt in tegenstelling tot voorgaande edities zeven tegen zeven gespeeld op een half wedstrijdveld. Damesteams kunnen zich inschrijven als ze uitkomen in de tweede, derde, vierde, vijfde of zesde klasse KNVB. De vrouwen komen uit in teams van zeven personen en ook zij spelen op een half wedstrijdveld.

Iedereen doet mee met de Olympische gedachte: meedoen is belangrijker dan winnen. Interesse? Klik dan snel verder op de pagina van het BVT’24 op deze site. Daarin vind je alle informatie en het inschrijfformulier. Aarzel niet te lang, want vol is vol!

Graag tot juni 2024.