Inschrijving Bourgondisch Voetbaltoernooi gestart!

30 november 2021

In het laatste weekend van juni 2022 wordt de zesde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi gehouden. De organisatie heeft de voorbereidingen opgestart en bij deze is ook de inschrijving geopend!

Het coronavirus haalde een streep door de edities van 2020 en 2021. Misschien dat we daarom zo’n zin hebben in wat er komen gaat op 24, 25 en 26 juni.

Misschien moeten we het na een lange pauze even in herinnering roepen, maar wat is het Bourgondisch Voetbaltoernooi toch altijd een heerlijke nabrander van het seizoen. In de voorgaande vijf edities heeft het evenement op en rond het sportpark van vv Gemert zijn naam gevestigd. Recreantenteams uit alle uithoeken van het (buiten-)land kwamen naar Gemert om het voetbaljaar gezamenlijk af te sluiten, met voetbal en héél véél gezelligheid.

Het toernooi staat open voor herenteams die uitkomen in de vierde, vijfde, zesde of zevende klasse KNVB. Er wordt elf tegen elf gespeeld op een gewoon wedstrijdveld. Damesteams kunnen zich inschrijven als ze uitkomen in de tweede, derde, vierde, vijfde of zesde klasse KNVB. De vrouwen komen uit in teams van zeven personen en spelen op een half wedstrijdveld.

Voor zowel heren als dames moet de olympische gedachte bovenaan staan; meedoen is belangrijker dan winnen. Elke vereniging heeft wel een of twee van die elftallen: met spelers die niet altijd gaan voor de punten, maar wel voor het plezier. En die houden van een natje en een droogje op z’n tijd. Naar dit soort Bourgondisch ingestelde teams zijn wij op zoek.

Waarom meedoen aan dit fantastische toernooi?

Voor de prijs van euro 70,- per persoon kunt u genieten van:

• Groot Bourgondisch recreanten voetbaltoernooi op zaterdag en zondag.
  • Twee overnachtingen in tentenkamp op sportpark (eigen tent per team, zelf luchtbed/slaapzak meenemen) met douchegelegenheid.
  • Twee keer een uitgebreid ‘Gimmerts’ ontbijtbuffet plus één keer (zaterdag) een groots warm buffet.
  • Twee consumptiebonnen per persoon.
  • Op vrijdag- en zaterdagavond toegang tot de feestavonden in de grote tent. Over het programma horen jullie snel meer.

Om alvast een indruk te krijgen, kun je altijd even surfen naar de aparte Facebookpagina van het evenement.

Definitief inschrijven?

Vul het inschrijfformulier in en stuur het naar de organisatie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi. Bij voorkeur mailen naar: bvt@vvgemert.nl.

Maximaal kunnen er 28 heren- en 14 damesteams inschrijven, dus geef je op tijd op, want vol is vol!

Het inschrijfformulier en nog meer informatie vind je op deze pagina.

Graag tot 24 juni!