Inschrijving Bourgondisch Voetbaltoernooi ’23 geopend!

1 november 2022

De zeer gezellige editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi van 2022 ligt alweer enkele maanden achter ons. Inmiddels zijn de voorbereidingen voor de zevende editie, zoals altijd in het laatste weekend van juni, alweer gestart. Met ingang van vandaag is de inschrijving geopend!

Met het Bourgondisch Voetbaltoernooi wordt de mooiste sport gecombineerd met de leukste vrijetijdsbesteding: feesten. Daarmee is het voor recreantenteams een supergezellige afsluiter van het voetbalseizoen. In de voorgaande edities heeft het evenement op en rond het sportpark van vv Gemert zijn naam gevestigd. Teams uit alle uithoeken van het land en zelfs uit het buitenland wisten hun weg naar sportpark Molenbroek al te vinden.

Het toernooi staat open voor herenteams die uitkomen in de vierde, vijfde, zesde of zevende reserveklasse KNVB. Er wordt elf tegen elf gespeeld op een gewoon wedstrijdveld. Damesteams kunnen zich inschrijven als ze uitkomen in de tweede, derde, vierde, vijfde of zesde klasse KNVB. De vrouwen komen uit in teams van zeven personen en spelen op een half wedstrijdveld.

Iedereen doet mee met de Olympische gedachte: meedoen is belangrijker dan winnen. Interesse? Klik dan snel verder op de pagina van het BVT’23 op deze site. Daarin vind je alle informatie en het inschrijfformulier. Aarzel niet te lang, want vol is vol!

Graag tot juni 2023.