Grote Club-actie weer van start!

16 september 2019

Beste leden, trainers, leiders en ouders,

Op 14 september gaat de Grote Clubactie weer van start. Onze JO10 t/m JO13 ontvangen hiervoor een verkoopboekje en worden verzocht om loten te verkopen waarmee ze leuke beloningen en prijzen kunnen verdienen/winnen, zie ook onder jeugdnieuws op deze site (of klik hier)

Maar de kracht voor het wel/niet slagen voor deze actie ligt bij u: trainer, leider en ouder als “aanjager” voor het slagen van deze actie. Wij verzoeken u dan ook allemaal de verkopertjes zoveel mogelijk te ondersteunen door ze te enthousiasmeren en positief te stimuleren.

Alle oudere spelers, inclusief veteranen, krijgen per lid twee loten toegewezen (2 x  €3,-) om te verkopen óf om zelf een gokje te wagen; er zijn immers mooie prijzen te winnen.

De opbrengst van deze actie raakt iedereen direct met extra ondersteuning voor de sport óf indirect ter voorkoming van bijvoorbeeld hogere contributiekosten. Kortom: help ons om jullie te kunnen helpen.

Dit zijn de belangrijkste data!

• 10-13 september: Overdracht inschrijfboekjes JO10 t/m JO13
  • 14 september: Start verkoop
  • Begin oktober: Verspreiding van de loten hogere elftallen aan leiders
  • Uiterlijk 16 november: Laatste kans inleveren van intekenboekjes