Grote Club Actie: er valt wat te winnen….!

10 september 2019

Grote Club Actie 2019: EN ER VALT TE VERDIENEN EN TE WINNEN!!!!

Wat staat er te gebeuren?

Elke JO10 t/m JO13-speler ontvangt een verkoopboekje  en verzamelt hierin namen van mensen die loten willen kopen. Elk lot kost €3,00  Evenals vorig jaar wordt er gebruik gemaakt van een automatische incasso wat betekent dat het bedrag automatisch word afgeschreven van de bankrekening van de lotenkoper. Laat de lotenkoper zelf al zijn gegevens invullen op de intekenlijst. Is deze vol dan vraag je een nieuw boekje. Zeg tegen de lotenkopers dat later zijn/haar lotnummers te vinden zijn op de bankafschriften. Of hierop een prijs is gevallen kan men na 12 december vinden op www.clubactie.nl.

Wat valt er te verdienen?

Voor elk verkocht lot krijg jij € 0,30. Dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je kunt verdienen. Toch een mooie aanvulling op je zakgeld !

Wat valt er te winnen?

• De beste lotenverkoper uit een JO10 team wordt pupil van de wedstrijd* bij Gemert 1
  • De 3 beste lotenverkopers JO10 t/m JO13 (exclusief de pupil) mogen met de spelersbus van Gemert 1 mee naar een uitwedstrijd.
  • Het JO10/JO11 en JO12/JO13 team dat de meeste loten verkoopt ontvangt inloopshirts voor het gehele team, inclusief trainer en leider.
  • Diverse extra verrassingen zoals consumptiemunten en andere cadeautjes die binnenkort nog kenbaar worden gemaakt op de site.
  • De Grote Club Actie zelf verloot ook nog een aantal prijzen onder de lotenverkopers zoals een spelcomputer, fiets, trainingspakken, etc. Kijk hiervoor op https://clubactie.nl/lotenverkopers_win_acties.html

* muv die reeds pupil van de wedstrijd zijn geweest

Voetbalvereniging Gemert gebruikt de opbrengsten van deze actie voor zaken die direct ten goede komt aan de leden zoals: aanschaf materialen, ondersteuning toernooien of ter voorkoming van verhoging contributie.

Belangrijke data:

• 10-14 september: Overdracht verkoopboekjes
  • 14 september: Start verkoop van loten m.b.v. het verkoopboekje
  • 16 november: Uiterste datum inleveren van de intekenlijsten (hiervoor staat ook een doos klaar in het jeugdsecretariaat)
  • 11 december: Trekking Grote Clubactie 2019

Alvast bedankt!