Grote Club Actie van start!

17 september 2018

Beste leden, trainers, leiders en ouders,

De Grote Clubactie is weer begonnen.  Onze JO13- tot en met JO10-leden ontvangen hiervoor een verkoopboekje en worden verzocht om loten te verkopen, waarmee ze leuke beloningen kunnen verdienen/winnen. Klik hier.

Maar de kracht voor het wel/niet slagen voor deze actie ligt bij u: trainer, leider en ouder als ‘aanjager’ van deze actie. Wij verzoeken u dan ook deze kinderen zoveel mogelijk te ondersteunen door ze te enthousiasmeren en positief te stimuleren.

Alle oudere spelers, inclusief veteranen, krijgen per lid twee loten toegewezen (2 x 3 euro) om te verkopen óf om zelf een gokje te wagen; er zijn immers mooie prijzen te winnen.

De opbrengst van deze actie raakt iedereen direct of indirect; aanschaf materiaal, onderhoud van de velden en gebouwen, óf  ter voorkoming van bijvoorbeeld hogere contributiekosten. Kortom: help ons om jullie te helpen.

Dit zijn de belangrijkste data!

11-14 september:            Overdracht inschrijfboekjes JO13 tot en met JO10

15 september:                 Start verkoop

Begin oktober:                Overdracht van de loten hogere elftallen aan leiders

20 november:                 Laatste kans inleveren van intekenboekjes