Wat kun je als verkoper Grote Club Actie verdienen en winnen?

17 september 2018

DE GROTE CLUB ACTIE: JE KUNT OOK ALS VERKOPER VERDIENEN EN WINNEN!!!!

Wat staat er te gebeuren?

Alle jeugdspelers in de betrokken categorieën hebben een verkoopboekje gekregen. Hierin kunnen ze namen van mensen verzamelen die loten willen kopen. Het geld (€ 3,- per lot) wordt dan automatisch afgeschreven van de bankrekening. Laat wel de koper zelf al zijn gegevens invullen op de intekenlijst. Voor vragen mag je ze verwijzen naar www.clubactie.nl.

Wat valt er te verdienen als verkoper?:

* € 0,30 per verkocht lot.

* De beste lotenverkoper uit de JO11/JO10 teams wordt pupil van de wedstrijd* bij een thuiswedstrijd van Gemert 1.

* De 3 beste lotenverkopers (exclusief de pupil) mogen met de spelersbus mee van Gemert 1.

Wat valt er te winnen als verkoper?

* Het JO13/12 en JO11/10 team dat de meeste loten verkoopt, ontvangt inloopshirts voor het gehele team, inclusief trainer en leider.

* Consumptiemunten, te gebruiken in de kantine voor drankjes of een frietje.

* Diverse extra verrassingen: daarover later op de site meer. * Kortingskaartjes. https://clubactie.nl/kortingen-en-aanbiedingen.

* muv die reeds pupil van de wedstrijd zijn geweest.

Belangrijke data:

11-14 september:  Overdracht inschrijfboekjes JO13 tot JO10

15 september: Start verkoop

20 november: Laatste kans inleveren van intekenboekjes

12 december: Trekking Grote Clubactie

Alvast bedankt en succes!

Bestuur vv Gemert.