Gezellige nieuwjaarsreceptie vv Gemert

3 januari 2016

In de kantine van vv Gemert werd zondagmiddag de nieuwjaarsreceptie gehouden. Na de ontvangst sprak Jan Rambags traditiegetrouw de aanwezigen toe. Het was zijn laatste nieuwjaarstoespraak als voorzitter, want later dit jaar geeft Jan zoals bekend de voorzittershamer door. Hij gaf een beeld van het reilen en zeilen van de club en had goed nieuws te melden. Nadat eerder al Dennis Dekkers was vastgelegd als de nieuwe coach met ingang van volgend seizoen kon zondagmiddag de volledige staf bekendgemaakt worden. Tjapko Teuben blijft aan als assistenttrainer. Rob Vaessen is nu nog trainer/coach van het tweede team en schuift door naar het eerste elftal. Hij wordt teammanager/assistenttrainer en volgt daarmee Theo van den Boogaard op. Wiljan Croymans  wordt keeperstrainer van de selectie. De Gemertenaar is nu nog keeperstrainer bij de jeugd van vv Gemert en bij Sparta’25 in Beek en Donk.

Onder het genot van een drankje en een hapje werd geproost op het nieuwe jaar. Liefst 21 trouwe leden werden gehuldigd. Vijfentwintig jaar lid zijn John van der Horst, Bas Pennings, Dave Rijksen, Ralf Sleegers, Leon Verhoeven en Wilbert Veldman. Zij kregen allemaal een speciale oorkonde overhandigd door de voorzitter, Gert-Jan van den Eijnden, Carlo van der Heijden, Tiny Otten, Tanco Rooijackers, Petro Smits en John Verstappen werden gehuldigd voor het veertigjarig lidmaatschap. Een halve eeuw lid van de zwartwitten zijn Leon Rutten, Henk van de Velden en Mari Rovers. Zestig jaar lid zijn Tonnie Schoonings, Harry van de Velden en Jo van der Zanden. Wim de Haard werd geëerd omdat hij liefst 65 jaar lid is van onze vereniging.

Alle jubilarissen hartelijk gefeliciteerd!

Kijk voor meer foto’s van Frans Brzoskowski naar het album op deze site.

receptie 2016-136

receptie 2016-145