Gemert opent oefencampagne tegen Helmond Sport

29 juni 2021

Eindelijk…..na negen maanden van gedwongen rust mogen we ons weer gaan opmaken voor een heerlijke wedstrijd van ons vaandelteam. Op 11 oktober 2020 won Gemert op eigen veld met 3-2 van Unitas, waarna het coronavirus de competitie opnieuw stillegde.

Dus het is inmiddels een understatement om te zeggen dat we uitkijken naar het nieuwe seizoen; naar sportpark Molenbroek, naar de kennismaking met het vernieuwde Gemert, naar de gezelligheid van de kantine, naar een mooie wedstrijd meebeleven vanaf de rand van het veld. We hoeven niet lang meer te wachten.

Op dinsdag 13 juli openen de zwartwitten de oefencampagne met een thuiswedstrijd tegen eerstedivisionist Helmond Sport. De Gemertse aanhang verwelkomt de teruggekeerde Ralf Kemper,  Jorzolino Falkenstein en Erwin van den Broek, de nieuwelingen Joris Janssen en Chafik Mezziani en doelman Romeo Okonkwo. Ook Helmond Sport zal een aantal versterkingen presenteren en natuurlijk voormalig Gemert-speler Sander Vereijken (foto boven).

Aanvang is 19.30 uur. Leden van vv Gemert hebben op vertoon van hun ledenpasje gratis toegang tot de wedstrijd tegen Helmond Sport. Het bestuur heeft hiertoe besloten als geste richting de leden, die zich in het moeilijke afgelopen voetbalseizoen zo positief hebben opgesteld en de club in alle opzichten zijn blijven steunen. vv Gemert waardeert dat enorm. Ook de seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun kaart van afgelopen seizoen gratis naar binnen.

Voor niet-leden is de toegangsprijs 5 euro. Kinderen tot en met 15 jaar en 65-plussers betalen 2,50 euro. Er is geen voorverkoop.

Rond de wedstrijd geldt nog altijd de 1,5 meter-coronaregel. Er is dus een maximum-toeschouwersaantal van 650 personen. Bij entree van het sportpark vult elke bezoeker een korte gezondheidsverklaring in en laat daarop naam en telefoonnummer achter. Dit formulier vindt u ook al op deze site, zodat u het vooraf kunt uitprinten, invullen en op de wedstrijddag direct kunt doorlopen naar kassa/veld.

Graag tot dinsdag 13 juli op sportpark Molenbroek.

Het oefenprogramma van vv Gemert:

• Dinsdag 13 juli: Gemert-Helmond Sport, 19.30 uur.
  • Zaterdag 17 juli: Gemert-NIVO Sparta, 17 uur.
  • Zaterdag 24 juli: Gemert-Stedeco, 14.30 uur.
  • Zaterdag 31 juli: GVVV-Gemert, 15.30 uur.
  • Zaterdag 7 augustus: UDI’19-Gemert (Odiliapeel) 17 uur
  • Dinsdag 10 augustus: Gemert-Achilles Veen, 20 uur.
  • Zaterdag 14 augustus: Bekerprogramma.
  • Dinsdag 17 augustus: Gemert-Willem II O21, 20 uur.
  • Zondag 22 augustus: Start competitie.
  • Dinsdag 31 augustus: Mierlo-Hout-Gemert, 20 uur.