Gezondheidsverklaring Gemert-Helmond Sport

10 juli 2021

Beste supporters,

Aanstaande dinsdag (13 juli) speelt Gemert 1 de eerste oefenwedstrijd in voorbereiding op het nieuwe seizoen. Tegenstander is eerstedivisionist Helmond Sport. Zoals bekend gelden voor deze wedstrijd nog altijd strenge coronamaatregelen. Dat betekent onder meer dat alle toeschouwers zich verplicht moeten registreren. Onze supporters hebben daar al ervaring mee opgedaan bij competitie- en oefenwedstrijden vorig jaar.

Om de doorloop bij de kassa’s te bevorderen, vindt u op deze plek een GEZONDHEIDSVERKLARING. Wie dit A4-document vooraf thuis uitprint en tekent, kan dinsdag direct doorlopen bij de kassa (leden) of hoeft slechts het entreebewijs te kopen (niet-leden).

LET OP: dit document is dus géén entreebewijs, het is alleen om te voorkomen dat vanwege de verplichte registratie kort voor de wedstrijd wachtrijen ontstaan bij de kassa’s.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking,

vv Gemert