Gemert zaterdag op eigen veld tegen Helmond Sport

13 augustus 2020

Gemert staat komende zaterdag (15 augustus) voor een mooie uitdaging. De ploeg van Reinald Boeren neemt het ’s middags om 15.00 uur op tegen Helmond Sport.

Voor de zwartwitten is het de derde wedstrijd in de voorbereiding. Na het 2-2 gelijkspel tegen UDI’19 volgde dinsdag een 1-1 remise met Juliana’31 uit Malden, beide opponenten uit de hoofdklasse.

Voor Helmond Sport is het alweer de zesde wedstrijd. De ploeg van Wil Boessen begon met een 0-1 zege op MVV, gevolgd door een nederlaag tegen De Graafschap (3-1). Later wonnen de Helmonders van ‘Egalité Academy’ (een elftal van transfervrije spelers die zich in de kijker willen spelen) en van twee derdedivisionisten en dus bekenden van Gemert: EVV uit Echt (2-5) en O.S.S.’20 uit Oss (3-0).

Voor de Gemertse aanhang is de wedstrijd van zaterdag onder meer een weerzien met Sander Vereijken, de aanvaller/middenvelder die in Gemert een stap hogerop naar Helmond Sport afdwong.

Zoals bekend gelden rondom de wedstrijd strenge coronavoorschriften. Zorg dat u op tijd naar sportpark Molenbroek komt. Lees alle informatie over de maatregelen in het aparte stuk op deze site. De kassa’s gaan al om 13.30 uur open. Het maximaal aantal toeschouwers is 550. Als dat aantal mensen binnen is, gaan de poorten dicht. Houd rekening met wat extra tijd voor de registratie in het kader van de coronamaatregelen.

Voorafgaand aan de wedstrijd zal vv Gemert stilstaan bij enkele prominente leden die in de voorbije voetballoze maanden zijn overleden. Ter nagedachtenis aan hen wordt een minuut stilte in acht genomen.

De entreeprijs voor de wedstrijd bedraagt 5 euro. Jeugd tot zestien jaar betaalt 2 euro. LET OP: deze tarieven gelden ook voor leden van vv Gemert.