Zondag: start jubileum spaaractie AH Gemert!

28 september 2022

Komende zondag is het zover! Dan start officieel de voetbalplaatjes-spaaractie van het 110-jarige vv Gemert in samenwerking met Albert Heijn Gemert. Meer dan duizend voetballende leden van onze club zijn in het afgelopen half jaar met hun teams op de foto gezet en hebben een plekje gekregen in het mooie jubileumalbum.

Elk individueel gefotografeerd vv teamlid krijgt een AH-spaaralbum met een unieke persoonlijke cover cadeau. Deze kunnen ZONDAG TUSSEN 11 en 13 UUR worden opgehaald bij de Albert Heijn-winkel aan de Kapelaanstraat. Daar staat een stand van vv Gemert/AH.

PS: binnen zijn ook albums zonder persoonlijke cover te koop, voor mama’s en papa’s, oma’s en opa’s, vrienden en vriendinnen die het ook leuk vinden om zo’n bijzonder jubileum-album te hebben en willen sparen.

Vervolgens krijg je bij aankoop van vijftien euro aan boodschappen bij Albert Heijn Gemert een setje voetbalplaatjes cadeau. Zo kun je in de komende maanden het hele album bij elkaar sparen. Veel succes!