Zes nieuwe gediplomeerden bij vv Gemert!

9 maart 2017

Vijf leden van vv Gemert zijn afgelopen week geslaagd voor de cursus Jeugdvoetbal Trainer Coach: JVTC. Toine Ketelaars, hoofd opleidingen van vv Gemert, heeft zelf het diploma bemachtigd voor de cursus HJO-A: Hoofd Opleidingen A, het hoogste diploma voor Technisch Coördinatoren in het amateurvoetbal.

Onderdeel van de HJO-A-cursus was het geven van de cursus JVTC, een cursus voor beginnende trainers waarin geleerd wordt om structuur aan te brengen in de technische begeleiding en handvatten worden aangereikt om trainingen te maken en te geven. Bij vv Gemert deden daar vijf jeugdtrainers aan mee: Niels Opsteen, Pieter Staadegaard, Rick Dekkers, Paul Zeegers en Edwin van Extel. Zij rondden de cursus met goed gevolg af en kregen deze week hun diploma’s overhandigd.

Voetbalvereniging Gemert feliciteert allen met het behaalde resultaat!

Geslaagden van links naar rechts: Niels Opsteen, Pieter Staadegaard, Rick Dekkers, Paul Zeegers en Edwin van Extel.