Youri van Brussel blijft bij Gemert

22 april 2016

Youri van Brussel speelt ook volgend seizoen bij Gemert. De middenvelder/aanvaller heeft gisteren met de club een akkoord bereikt en begint aan zijn derde seizoen bij de zwartwitten.

In eerste instantie zou Youri, die afgelopen seizoen kampte met veel blessureleed, Gemert gaan verlaten en terugkeren bij NWC in zijn woonplaats Asten. Recent zijn beide partijen toch weer met elkaar om de tafel gegaan, met een positieve uitkomst. ,,We zijn erg blij dat Youri ook volgend seizoen bij ons speelt”, zegt Anthony Geurts namens de Technische Commissie.

Daarmee is de selectie voor volgend seizoen rond. Eerder werd de komst van drie nieuwelingen bekendgemaakt: Ron Jansen (Nuenen), Bram Jacobs (Volharding) en Rick Wijnen (Gestel). Zoals bekend vertrekken Thijs van Pol en Mark Kuijpers bij de zwartwitten. Erik van Dijk stopt.

Eerder bereikte de TC al overeenstemming met het gros van de spelers uit de huidige selectie: Mark van Dijk, Jasper Lalisang, Kees Brugmans, Davy Vermeulen, Jori Vermeulen, Ronny van den Elzen, Joost Habraken, Jens Leijten, Bart van Berlo, Yoeri Vissers, Coen Brouwers, Daan Fonken, Vincent Buijssen en Ralf Kemper.

download