Winnaars Grote Club Actie met spelersbus mee

18 maart 2019

De winnaars van de Grote Club Actie kregen zondagmiddag een VIP-behandeling bij de uitwedstrijd van vv Gemert tegen sv Meerssen. Qas van de Valk, Maik Rovers en Tieme van den Boom waren door vv Gemert van harte uitgenodigd op basis van hun uitstekende resultaten bij het verkopen van loten tijdens de Grote Club Actie in het najaar, een belangrijke actie voor de club waarbij de opbrengsten bestemd zijn voor de eigen jeugdopleiding van de zwartwitten.

Qas, Maik en Tieme stapten zondag om 12.00 uur in de spelersbus, die de selectie naar het Zuid-Limburgse Meerssen bracht. Daar aangekomen kreeg het drietal een heerlijke versnapering en werd de wedstrijd bekeken, die door onze zwartwitten met 1-3 werd gewonnen.

Qas, Maik en Tieme, bedankt voor jullie aanmoedigingen. Helma van den Boomen: bedankt voor de begeleiding!