Wil jij vrijwilliger zijn bij Bourgondisch Toernooi?

3 juni 2022

In het laatste weekend van juni – 24, 25 en 26 juni, wordt de zesde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi gehouden bij vv Gemert. Een prachtig driedaags voetbalfeest, waarbij sportiviteit en gezelligheid hand in hand gaan.

De organisatie is nog op zoek naar vrijwilligers, die graag voor een grote of kleine taak de helpende hand willen bieden. Voor een paar uurtjes, voor een dag of zelfs meerdere dagen: alles is mogelijk. Er moet veel gebeuren tijdens zo’n omvangrijk toernooi, maar als vrijwilliger krijg je daar ook veel plezier voor terug.

Op dinsdag 14 juni om 20.00 is er een bijeenkomst in de kantine van vv Gemert. Als je je al ingeschreven hebt als vrijwilliger, krijg je op deze avond extra informatie in een korte presentatie. Daarnaast worden alle vragen beantwoord. Ook welkom is iedereen die zich nog niet ingeschreven heeft, maar wel interesse heeft in een vrijwilligerstaak.

Vrijwilligers kunnen zich aanmelden voor klussen op velerlei gebied. Zo zijn we bijvoorbeeld nog mensen nodig voor:

• De op- en afbouw van het tentenkamp en de grote feesttent. Heb je op een van de avonden in de week voor of na het BVT tijd om een paar uurtjes mee te werken, dan ben je van harte welkom. We beginnen met de opbouw op maandag 20 juni, vanaf 18.30 uur.
  • Voor klusjes tijdens het toernooi: wil je achter de bar in de feesttent of in de bierwagen staan om te tappen? De frietwagen bemensen? Helpen met de bonnenverkoop? Zie dit lijstje voor een uitgebreide opsomming, waardoor je heel gericht kunt kijken wat je zou willen doen en op welk moment.
    Tijden; Zaterdag van 08.30-16.00 uur en op zondag van 08.30-14.00 uur.
  • Omroep(st)er. Voor aanvang van de wedstrijden teams en veldnummers omroepen en bijhouden van de standen (digitaal). Tijden; Zaterdag van 08.30-16.00 uur en op zondag van 08.30-14.00 uur (inschrijven voor bepaalde tijdvakken en/of dag is ook mogelijk)
  • Scheidsrechters. Begeleiden van de wedstrijden (tijdsduur 20 minuten) . Tijden; Zaterdag van 08.30-16.00 uur en op zondag van 08.30-14.00 uur. Inschrijven voor bepaalde tijdvakken en/of dag is ook mogelijk.
Je komt in een leuk team, catering door de gehele dag en de feestavond op zaterdag is gratis te bezoeken.
Veel handen maken licht werk, maar zoals gezegd: vrijwilliger zijn op het BVT is voor ook erg gezellig. Dus kom dinsdag 14 juni naar de kantine of meld je via een email aan op: vrijwilligersbvt@vvgemert.nl. Dit mailadres kun je ook gebruiken voor eventuele vragen of andere informatie.