vv Gemert zoekt trainer/leider ‘Onder 15’

5 september 2016

vv Gemert zoekt leider/trainer voor O15

De levensader  van voetbalvereniging Gemert is de jeugdopleiding. Wekelijks zijn er honderden jonge voetballers en voetbalsters actief op sportpark Molenbroek, doordeweeks in trainingen en zaterdags in een wedstrijd, voor velen pupillen en junioren hét hoogtepunt van de week.

Gemert heeft meer dan 45 jeugdteams, van de jongste ‘duvelkes’ tot de A-junioren die klaar zijn voor de stap naar de senioren. De voetbalvereniging hecht er groot belang aan dat al deze teams een goede begeleiding krijgen in de vorm van een trainer/leider. Voor de C-jeugd, tegenwoordig betiteld als ‘onder vijftien’, is de club nog op zoek naar enthousiaste voetballiefhebbers, die het leuk vinden om een elftal te begeleiden in het seizoen en er samen met de al even enthousiaste spelers een leuk voetbaljaar van te maken.

De voetbalvereniging zal er alles aan doen om  je als trainer/leider op pad te helpen. Zo biedt de club bijvoorbeeld hulp bij het voorbereiden van de trainingen. Heb je interesse? Neem dan contact op met Wilbert Veldman, teamleider jeugdzaken van vv Gemert:  06 20266154 of jeugdzaken@vvgemert.nl