vv Gemert zoekt materiaalverzorger voor Gemert 1

29 september 2020

Voetbalvereniging Gemert is op zoek naar een nieuwe materiaalverzorger voor het eerste elftal. Hij of zij is volgend seizoen de opvolger van Gerrit van de Laar, die zijn afscheid heeft aangekondigd, maar kan al snel aansluiten om zo rustig vertrouwd te raken met de werkzaamheden.

Belangrijkste taak van de materiaalman/vrouw is het verzorgen van de kleding van de spelers op trainingsdagen en bij de wedstrijd op zondag. De voetbalvereniging gaat graag in gesprek met kandidaten over de exacte invulling, waarbij het huidige pakket ook opgeknipt en door meerdere personen ingevuld kan worden. Naar aanleiding daarvan wordt ook de vergoeding bepaald. De club ziet bijvoorbeeld ook mogelijkheden voor echtparen/duo’s in deze functie.

Ben je graag intensief betrokken bij Gemert 1 en zie je een rol voor jezelf weggelegd als materiaalverzorger? Neem dan contact op met voorzitter Carlo Hazenveld, via email (carlohazenveld@vvgemert.nl) of 06 50280677.