vv Gemert op zoek naar trainer/coach JO19-1

15 april 2023

Voetbalvereniging Gemert is op zoek naar een nieuwe trainer/coach voor het hoogste jeugdelftal JO19-1. De huidige trainer schuift komende zomer door naar een andere functie in de opleiding van de club.

Het JO19-1-team, dit seizoen uitkomend op het hoogste niveau (eerste divisie), traint twee keer per week, soms aangevuld met een derde training ter ondersteuning van het O23-beloftenteam. De wedstrijden zijn op zaterdagmiddag.

We vragen van de nieuwe trainer/coach dat hij/zij over minimaal het UEFA B-diploma beschikt.

Heb je interesse? We zijn op zoek naar een enthousiaste, kundige en betrokken trainer/coach, die een belangrijke rol krijgt bij de ontwikkeling van jonge talenten en in de opleiding van de club, waarvan het eerste elftal op derde divisie-niveau speelt.

Voetbalvereniging Gemert heeft de beschikking over een strak opleidingsplan dat waar nodig ondersteuning biedt.

Voor extra informatie kun je terecht bij Hoofd Jeugdopleiding Toine Ketelaars (06-13310318). Sollicitaties kun je richten aan hoofdjeugdopleiding@vvgemert.nl.