vv Gemert op zoek naar coördinator meiden- en damesvoetbal

22 april 2020

Voetbalvereniging Gemert is met het oog op komend seizoen (en de jaren daarna) op zoek naar een ambitieuze, gedreven en enthousiaste coördinator voor het meiden- en damesvoetbal. De club wil het voetbal voor meiden en dames een extra impuls geven en daarmee richting de toekomst een stabielere basis bieden. Want bij een vereniging als vv Gemert kan en mag het damesvoetbal natuurlijk niet ontbreken. Momenteel heeft Gemert één VR1-team, een MO19-team en een aantal enthousiaste meiden die nog in een jongensteam spelen.

In de komende jaren hopen we het aantal voetballende meiden en dames bij vv Gemert substantieel uit te breiden. De coördinator zal in deze plannen een belangrijke spil worden. Hij of zij draagt binnen een team zorg voor het opstellen en uitvoeren van het (technisch) clubbeleid ten aanzien van meiden- en damesvoetbal. Je bent het aanspreekpunt voor alle betrokkenen en coördineert alle zaken die te maken hebben met teamindelingen, werving van speelsters en trainers/leiders en organisatie van wedstrijden.

Ervaring in de begeleiding/coaching/coördinatie van damesvoetbal is een pré. Voorop staat altijd om de speelsters maximaal te enthousiasmeren; plezier in het voetbal staat voorop. De coördinator meiden- en damesvoetbal krijgt een uitdagende maar aantrekkelijke functie, waarbij hij of zij met steun van bestuur en teamleiders grote slagen kan maken op weg naar een grotere meiden- en vrouwensectie binnen vv Gemert.

Indien u interesse of vragen heeft, dan graag een mail sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.