vv Gemert op zoek naar coördinator JO17-JO19

19 januari 2020

Vacature jeugdcoördinator JO17-JO19

Voor onze jeugdafdeling zijn we op zoek naar een jeugdcoördinator voor de leeftijdscategorie JO17-JO19. Heeft u interesse in deze mooie taak bij de jeugd van onze club, als onderdeel van een breed team aan vrijwilligers? Hieronder volgt meer informatie.

Taakomschrijving jeugdcoördinator:

Taken:

· Algemeen: mede zorgdragen voor uitvoeren (technisch) clubbeleid t.a.v. jeugdvoetbal.

· Eerste aanspreekpunt voor trainers, teamleiders, spelers en ouders.

· Mede zorgdragen voor de indeling van de niet-selectie teams. Zorgen voor leiders en trainers bij de niet-selectie jeugdteams.

· Organiseren van spelers voor wedstrijden indien teams door omstandigheden spelers tekort komen.

· Doorgeven van relevante informatie vanuit de vereniging aan spelers / ouders via trainers / leiders.

· Organiseren van info-avonden voor betreffende leeftijdscategorieën.

· Periodiek overleggen met trainers/leiders, overige Jeugdcoördinatoren, Hoofd Jeugd Opleiding en Teamleider Jeugdzaken.

Functie-eisen:

· Affiniteit hebben met voetbal.

· Moet organisatorische en coördinerende capaciteiten hebben.

· Als aanspreekpunt zal je met enige regelmaat op het sportpark aanwezig moeten zijn.

Indien u interesse of vragen heeft dan graag een mail sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.