27 maart: grote online-voetbalquiz, geef je nu op!

3 maart 2021

Nu we door corona maar mondjesmaat mensen op sportpark Molenbroek kunnen verwelkomen, komt de voetbalclub graag naar jullie; leden, sponsoren, vrijwilligers, ouders, supporters, voetballiefhebbers: eigenlijk iedereen die iets met de club of met voetbal heeft. Op zaterdag 27 maart a.s. wordt een grootse online voetbalquiz gehouden, met veel gezelligheid en leuke prijzen (naast eeuwige roem!). Deelname is gratis. Wie worden de grootste voetbalkenners van Gemert?

De jeugd heeft nog altijd de gelegenheid om te trainen en op zaterdag onderlinge wedstrijdjes te spelen, maar verder is het akelig stil op het sportpark; geen competitiewedstrijden, nauwelijks trainingen voor senioren, geen gezelligheid in de kantine.

Dat bracht de vereniging op het idee om een voetbalquiz te organiseren, zodat we elkaar virtueel toch weer even kunnen ontmoeten. Het wordt een leuke avond voor de voetballiefhebbers; vragen over binnenlands en buitenlands voetbal, EK’s en WK’s, maar zeker ook over vv Gemert: over de roemruchte historie van de zwartwitten, over de hedendaagse club, over de band van de club met de Gemertse gemeenschap.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. De presentatie is in handen van het bekende duo GruijtMuntend: Tim Gruijters en Ruud Vermunt. Entertainment gegarandeerd!

Iedereen kan meedoen!

De quiz begint om 20.00 uur en zal ongeveer 2,5 tot 3 uur in beslag nemen, inclusief de bekendmaking van de prijswinnaars. Het enige wat je nodig hebt is een goede internetverbinding.

Een team kun je vormen met ploeggenoten, met je gezin, met vrienden en vriendinnen, met familie: altijd goed. Je hoeft geen lid te zijn van de club en ook als individu of duo kun je je inschrijven. Hoe meer kennis je bij elkaar zoekt, hoe groter vanzelfsprekend je kansen. In verband met de coronapandemie gelden op dit moment nog een avondklok en bezoekrichtlijn van maximaal één persoon. Hopelijk zal dat eind maart versoepeld zijn. De voetbalclub gaat strikt uit van de dan geldende maatregelen en roept iedereen op die ook nauwlettend op te volgen.

Opgave is vanaf deze week mogelijk. Als je een team hebt gevormd (of als duo, individu, gezin), kan de ‘teamcaptain’ een mailtje sturen naar: quiz@vvgemert.nl. In het mailtje moet vermeld staan: teamnaam (mag ook gewone naam zijn) en de naam, het (mobiele) telefoonnummer en het adres van degene die vanaf dat moment aanspreekpunt is voor de vereniging.

Het mailadres quiz@vvgemert.nl kun je ook gebruiken voor nadere vragen of informatie. De inschrijftermijn sluit op 20 maart.

In de komende weken worden steeds meer details bekend. Hoe ziet het programma van de avond er precies uit?  Wat zijn de prijzen? Hoe de site van de club en de social media-kanalen van de club in de gaten.

Datum: zaterdag 27 maart
Aanvang; 20.00 uur
Deelnemen: via mailtje naar quiz@vvgemert.nl
Sluiting inschrijving: 20 maart