vv Gemert huldigt jubilarissen en Lid van Verdienste

7 januari 2019

Tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie heeft vv Gemert zondagmiddag in totaal veertien jubilarissen gehuldigd. Lambèr van de Ven werd in de spotlights gezet omdat hij vijftig jaar lid is van de zwartwitten, een vijftal  (Jan Rambags, Gerben van der Zanden, Harm van de Laar, Mario van den Berg en Michael Bots) werd in de bloemetjes gezet voor hun veertigjarig lidmaatschap en acht leden stonden op het podium omdat ze al een kwart eeuw deel uitmaken van vv Gemert: Job Wijn, Jordy Peters, Ronny van den Elzen, Ton van Wetten, Stijn van Wetten, Rik Crommentuijn, Dennis Verhofstad en Joost Habraken

Tijdens de nieuwjaarsreceptie, jaarlijks op de eerste zondag van het nieuwe jaar, werden alle jubilarissen kort toegesproken door voorzitter Carlo Hazenveld.

Wat langer werd stilgestaan bij Mary Verbrugge, die al tijdens de ledenvergadering begin december werd uitgeroepen tot nieuw Lid van Verdienste. De huidige Teamleider Accommodatiezaken is al vele jaren een van de belangrijkste vrijwilligers van de vereniging, iemand die wekelijks vele uren in de club steekt en op wie de club altijd kan rekenen als er iets gedaan moet worden. Hij heeft aangekondigd na dit seizoen een stapje terug te doen om samen met zijn vrouw Tonny meer te kunnen genieten van hun vrije tijd. Hét moment derhalve om hem tot ‘Lid van Verdienste’ uit te roepen. ,,Dik en dik verdiend”, aldus de voorzitter.

Zie hieronder de foto’s van de huldigingen, gemaakt door Frans Brzoskowski.

25 jaar:

40 jaar:

50 jaar:

Nieuw Lid van Verdienste: