vv Gemert heeft staf volgend seizoen rond

12 februari 2021

Het voetbal ligt nog altijd stil door corona, maar achter de schermen draait de club gewoon door. Zo is dit altijd de periode voor de gesprekken over de selectie van volgend seizoen en de Technische Commissie heeft daarin goed nieuws te melden. Zo is de technische staf van volgend seizoen rond.

Eerder werd al eerder bekend dat hoofdtrainer Reinald Boeren zijn contract heeft verlengd. Inmiddels is er ook een akkoord voor volgend seizoen met de assistenttrainers Tjapko Teuben en Rob Vaessen.

Een kleine wijziging ten opzichte van de huidige situatie zit in het trainen van de keepers. Wiljan Croymans had aangegeven vanaf komend seizoen iets minder te willen doen en een oplossing is gevonden in de persoon van Theo van den Boogaard. Wiljan en Theo gaan samen de keeperstraining voor hun rekening nemen. Theo maakte na zijn terugkeer uit Spanje alweer ruim anderhalf jaar deel uit van de Technische Commissie en gaat de twee taken bij de club nu combineren.

Ook voor het O23-team is de staf voor volgend seizoen rond: Mats Raijmakers en Gert-Jan van den Eijnden blijven net als dit seizoen respectievelijk coach en assistent-coach. Petro Smits blijft leider van de beloften.