Vrouwen 1 zoekt grensrechter!!

25 juli 2016
Het vaandelteam van de vrouwen van vv Gemert is voor het seizoen 2016-2017 nog op zoek naar een enthousiaste grensrechter.
Heb jij ruimte op de zondagen en vind jij het leuk om op een sportieve manier in een team te fungeren? Heb jij het talent om te vlaggen en breng jij jouw mentaliteit en passie op een gezonde manier over op de speelsters?
Dan zijn wij op zoek naar jou!!!
Vrouwen 1 komt al enkele jaren uit in de 2de klasse Zuid 2. Het elftal bestaat uit ervaren speelsters maar ook uit talentvolle jeugd. Samen willen zij iedere zondag met de juiste mentaliteit voor de winst gaan. Tijdens de wedstrijden staat het teambelang en de prestatie voorop.
Buiten de wedstrijden om zoekt dit elftal regelmatig de gezelligheid op in de kantine of bij onze sponsor Gij&Ik.
Gezien de waarde die wordt gehecht aan het invullen van de functie grensrechter en wij ons goed bewust zijn dat er tijd en inzet wordt gevraagd van een mogelijke kandida(a)te zijn wij bereid om een passende vergoeding te verlenen aan degene die deze functie gaat invullen!
Interesse?
Bel of mail naar Carola van Wanrooij