Vrijwilligers gezocht voor Bourgondisch Voetbal Toernooi

16 juni 2019

Het weekend van 28, 29 en 30 juni 2019 zal bij voetbalvereniging Gemert in het teken staan van de eerste lustrumeditie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi. Zo’n 650 voetballers en voetbalsters uit Nederland en België zullen het hele weekend op sportpark Molenbroek vertoeven. Naast de sportieve insteek ligt de focus op bourgondisch genot, muzikale acts en vooral veel gezelligheid. Het toernooi is het grootste evenement dat onder de vlag van vv Gemert wordt georganiseerd en staat garant voor een weekend lang volop feest.

De organisatie van het Bourgondisch Toernooi is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die mee willen helpen om van het weekend weer een groot succes te maken. De opbouw van het tentenkamp, hamburgers bakken, bardiensten, het ontbijt verzorgen; er is altijd wat te doen! Lijkt het jou leuk om tijdens dit weekend mee te werken en deel uit te maken van drie leuke dagen (één dag, dagdeel of een paar uurtjes kan ook) op het sportpark?

Meld je dan aan bij Voetbalvereniging Gemert of bij Ilona Overdijk, overdii18@gmail.com