Vrijwilliger gezocht voor intern tv-circuit

8 augustus 2019

Voetbalvereniging Gemert introduceert met ingang van komend seizoen een nieuw programma voor de tv’s in de bestuurskamer/businessclub en de kantine; een ideale manier om nieuwsberichten en aankondigingen onder de aandacht te brengen, sponsoren in de spotlights te zetten, standen en uitslagen van de belangrijke teams bekend te maken, etc.

De PR-commissie is op zoek naar iemand die dit zogenoemde ‘narrow casting’-systeem wil runnen. Als je een beetje handig bent met computers/ICT, dan kun je al snel uit de voeten met het zeer gebruiksvriendelijke programma. Eenmaal geïnstalleerd wordt veel informatie automatisch geactualiseerd, dus het zal wekelijks niet veel tijd in beslag nemen. Bovendien kun je vrijwel alle taken thuis vanachter de computer verrichten.

Heb je interesse om als vrijwilliger deze taak op je nemen, daarbij gesteund door de PR-commissie? Neem dan contact op met Frank van den Heuvel, via 06 20406125 of heuvelvandenfrank@hotmail.com