vv Gemert bedankt scheidsrechters

10 oktober 2015

Als voetbalclub konden we de ‘Week van de Scheidsrechter’ natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Soms bejubeld en soms verguisd, maar zonder deze kanjers krijgen voetbalwedstrijden een geheel eigen dynamiek en wordt voetballen nooit het spelletje zoals het bedoeld is. Wij zijn daarnaast bijzonder trots dat we zo’n grote hechte club (startende) scheidsrechters hebben onder de bezielende leiding van Enrico Meulenbroek, die het er maar druk mee heeft om de indelingen te maken, junioren te begeleiden en opleidingen te organiseren.  Om het bedankje ook vorm te geven was er voor elke scheidsrechter na afloop van de wedstrijd in dit weekeinde een appeltaartje of zakje met minmarsjes op te halen.