17 april: Grote Online Voetbalquiz met bingo!

20 maart 2021

Wie worden de grootste voetbalkenners van Gemert en omstreken? Op zaterdag 17 april wordt de grote online voetbalquiz van vv Gemert  gehouden. Inclusief bingo.

Let op: op zaterdagavond 10 april is de inschrijving gesloten.

De presentatie is in handen van het duo Gruijtmuntend: Tim Gruijters en Ruud Vermunt. DJ is Paul van Wetten. Entertainment gegarandeerd. De vragen gaan over binnenlands en buitenlands voetbal, EK’s en WK’s, maar zeker ook over vv Gemert.

De quiz begint om 20.00 uur en zal ongeveer 2,5 tot 3 uur in beslag nemen. De eerste twee uren gaan we quizzen. Terwijl we de uitslag opmaken, houden we een BINGO. Dus ook als je niet zo’n voetbalkenner bent, maar wel zin in een leuke avond, kun je meedoen en maak je kans op mooie prijzen!

WELKE PRIJZEN?

*Een geheel verzorgde BARBECUE oor tien personen, mede mogelijk gemaakt door Slagerij Snijders! De winnaar hoeft nergens meer naar om te kijken; de bediening (inclusief afwas) is in handen van het bestuur van vv Gemert. Gerechten én drank zijn inclusief. Locatiekeuze is aan de winnaars: bij iemand in de tuin (<10 km) of op het terras van de kantine op sportpark Molenbroek.

* Een MINUUT GRATIS WINKELEN bij Albert Heijn Gemert! Met een winkelwagentje door de supermarkt van onze sponsor Albert Heijn Gemert, hoeveel kun je inladen in zestig seconden? Je gaat het beleven als je goed scoort tijdens de Grote Online Voetbalquiz van vv Gemert.

* U kent ze wel; de vermaarde BORRELPLANKEN van Gij & Ik, het café op het Gemertse Ridderplein dat we allemaal kennen en waarvan we hopen dat we er weer snel terecht kunnen! Tijdens de Grote vv Gemert Voetbalquiz zijn er liefst twee borrelplanken voor zes personen (!) elk te winnen!

*Een speciaal VIP-ARRANGEMENT bij een thuiswedstrijd van Gemert 1 op een dag dat er live-muziek in de kantine is! Je wordt vooraf ontvangen in de businessruimte, je woont de wedstrijd bij en vervolgens heb je nog gezellige uurtjes in de kantine. Je kunt je portemonnee thuislaten, alles wordt geregeld. Met maximaal 10 personen.

Vragen kun je stellen via mailadres quiz@vvgemert.nl.

*De vereniging roept de deelnemers op om de dan geldende coronarichtlijnen op te volgen.

Datum: zaterdag 17 april
Aanvang; 20.00 uur