Voetbaldagen 2018; voetbalfeest voor de jeugd

19 oktober 2018

De Voetbaldagen zijn voorbij. Drie dagen lang genoten zowel de deelnemers als de begeleiders van het voetbalfeest, boordevol trainingen, spelletjes en wedstrijden en op woensdagmiddag een leuke zeskamp met attracties als de Farmrun, het gladiatorengevecht en de Mission Impossible, de ‘losvaste’ touwladder.

Het was de vierde editie van de Voetbaldagen en nog nooit waren er zoveel inschrijvingen als dit jaar: bijna negentig! Allemaal spelers en speelsters uit de O9 tot en met O-13-categorieën. Ze konden opnieuw rekenen op geweldig weer; zeker dinsdag was het zomers op sportpark Molenbroek.

De organisatie wil alle mensen die een bijdrage hebben geleverd aan het evenement hartelijk bedanken; met name alle begeleiders van de teams en alle mensen die dagelijks zorgden voor de lunch en de versnaperingen en verkoelende drankjes in de ochtend- en middagpauzes.  Zonder jullie vrijwillige inzet geen Voetbaldagen; dank daarvoor.

Graag tot volgend jaar als we het eerste lustrum gaan vieren!