Verkoop ballonvaarten in volle gang

29 juni 2018

De verkoop van vaarten voor de 26e editie van de Brabantse Ballonfeesten is in volle gang. Rotary Gemert-Bakel-Laarbeek en voetbalvereniging Gemert hopen dat opnieuw vele ballonnen het luchtruim kiezen in het eerste weekeinde van september.

Ben je op zoek naar een origineel cadeau voor iemand? Wil je een personeelslid van je onderneming op een onvergetelijke manier in de bloemetjes zetten? Wil je een zakenrelatie op een bijzondere manier verrassen? De Brabantse Ballonfeesten bieden daartoe alle mogelijkheden. De prijzen van de vaarten zijn hetzelfde gebleven. Er zijn arrangementen opgesteld; naarmate je als particulier of bedrijf meer vaarten boekt, dalen de kosten. Er zijn ook pakketten inclusief een buffet en een drankje voorafgaand aan de vaart. Alle informatie hierover en het aanmeldformulier zijn te vinden op de website van het evenement.

Iedereen die ooit in een ballon is gestapt, weet hoe bijzonder de ervaring is.  Zwevend over de huizen en prachtige landschappen in de regio rondom Gemert, het zijn onvergetelijke herinneringen.  Zeker als het weer zo is als afgelopen editie, toen de Brabantse Ballonfeesten voor het eerst neerstreken op de accommodatie van gastheer vv Gemert. De zon stond veelal stralend aan de horizon. De 25e editie trok verdeeld over twee dagen vele duizenden bezoekers, mensen die genoten van de opstijgende ballonnen, een hapje en een drankje en het amusement eromheen, zoals optredens van dweilorkesten en het Jachthoorn- en Trompetterkorps.

Dit jaar worden de Brabantse Ballonfeesten niet op vrijdag en zaterdag gehouden, zoals voorheen, maar op zaterdag en zondag, 1 en 2 september. De ervaring leert dat de Ballonfeesten een echt familie-evenement zijn, waar ook kinderen graag naartoe komen. De zondag is dan bij uitstek een geschikte dag. Afgelopen jaar waren er al springkussens voor de kinderen en het amusement voor de jongste jeugd zal nog verder worden uitgebreid.

Al diverse optredens gedurende het weekend zijn vastgelegd. De entree is net als afgelopen jaar gratis en er wordt een grote loterij gehouden waarbij deelnemers de kans hebben om een vaart te winnen. Kortom: het zal twee dagen lang bruisen van de echte Brabantse gezelligheid.

Alle informatie over de Brabantse Ballonfeesten is te vinden op de website www.brabantseballonfeesten.nl.