Verhofstad Advies Stersponsor vv Gemert

20 december 2019

Voetbalvereniging Gemert heeft in de eerste helft van dit seizoen Verhofstad Advies uit Gemert verwelkomd bij de businessclub van de zwartwitten. Het Gemertse bedrijf van Bert en Wim Verhofstad is toegetreden als Stersponsor.

Verhofstad Advies is lid van de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) en biedt een compleet pakket voor het Midden- en Kleinbedrijf (MKB). U kunt bij het bedrijf terecht voor uw boekhoudhouding, alle belastingaangiften en voor hulp bij financieringen en pensioenen. Ook verzorgt Verhofstad particuliere belastingaangiftes.

U vindt Verhofstad Advies aan Slenk 90, 5421 DW in Gemert. Telefoonnummer is: 0492 830035. Email: info@verhofstadadvies.nl.

Meer informatie vindt u op de site: www.verhofstadadvies.nl

Sponsorcommissie en bestuur van vv Gemert hopen op een succesvolle samenwerking en danken Verhofstad voor het in onze club gesteld vertrouwen.