Vacatures rond accommodatie vv Gemert; lees snel verder!

10 januari 2021

vv Gemert is op zoek naar versterking van het vrijwilligerskorps rondom de accommodatie. Hieronder staat een drietal vacatures beschreven. Wie heeft er zin om als onderdeel van een team één of enkele uurtjes per week mee te helpen? Je hoeft geen lid te zijn, nieuwe gezichten zijn van harte welkom. Ook qua tijd en indeling is alles bespreekbaar; we zijn blij met alle inzet van onze vrijwilligers!

Voetbalvereniging Gemert heeft een prachtige accommodatie, die al vele jaren een visitekaartje van onze club vormt. Natuurlijk blijft het sportpark niet als vanzelf spik en span, daar wordt wekelijks aan gewerkt door een gezellige club mensen. De voetbalvereniging is nu op zoek naar:

• Vrijwilligers voor de vrijdagochtendploeg zorgen elke week voor het onderhoud van groen en materialen. Lijnen trekken, snoeien, voetbalmaterialen weer in orde maken: met een kleine groep mensen worden allerlei klusjes aangepakt. Leuk voor de sociale contacten, want natuurlijk ontbreken de koffie (en meer dan regelmaat een lekkere vlaai) niet. Wil je eens kijken wat er zoal bij komt kijken: kom dan op een vrijdagochtend langs en we zullen je bijpraten, of bel even naar teamleider accommodatiezaken Carlo van der Heijden.
  • Iemand voor het binnengedeelte, zoals de kantine en businessclub en de kleedaccommodatie. Ben je een beetje handig met alledaagse onderhoudsklusjes; dan ben jij geschikt. Deze taak kun je qua tijd goeddeels zelf indelen, je hebt een grote mate van vrijheid en pakt zelf je moment om iets te repareren of te vernieuwen, indien gewenst met hulp van andere vrijwilligers. Maar je kunt ook gezellig aansluiten bij de vrijdagochtendploeg.
  • Terreinmeesters. Op training- en wedstrijddagen zorgen de terreinmeesters ervoor dat de teams vooruit kunnen. Ze leveren de ballen, zien toe bij het gebruik van de kleedlokalen en leiden alles in goede banen. We werken meestal in blokken van drie à vier uur en je kunt zelf aangeven wanneer je wil. Doordeweeks ‘s avonds, of liever overdag in het weekend? Een combinatie? Alles is bespreekbaar. Het schema wordt in onderling overleg gemaakt. Voor deze taak geldt een kleine vergoeding per uur.

Hebben we je interesse gewekt? Of heb je naar aanleiding van dit bericht aanvullende vragen? Aarzel niet en bel even naar Carlo van der Heijden, teamleider accommodatiezaken. Hij vertelt graag of de taken en mogelijkheden: 06 83253278 of accommodatiebeheer@vvgemert.nl