Vacatures jeugdcoördinatoren bij vv Gemert

30 september 2019

Voor onze jeugdafdeling zijn we op zoek naar twee jeugdcoördinatoren voor de leeftijdscategorieën JO10-JO11 en JO12-JO15.

Taakomschrijving jeugdcoördinator:

Wat wordt er van je verwacht?:

• Algemeen: mede zorgdragen voor uitvoeren (technisch) clubbeleid t.a.v. jeugdvoetbal.
  • Aanspreekpunt voor trainers, teamleiders, spelers en ouders.
  • Mede zorgdragen voor de indeling van de niet-selectie teams, inclusief leiders en trainers.
  • Organiseren van spelers voor wedstrijden indien teams door omstandigheden spelers tekort komen.
  • Doorgeven van relevante informatie vanuit de vereniging aan spelers/ouders via trainers/leiders.
  • Organiseren van info avonden voor betreffende leeftijdscategorieën.
  • Periodiek overleggen met trainers/leiders, overige Jeugdcoördinatoren, Hoofd Jeugd Opleiding en Teamleider Jeugdzaken.

Wat heb je zeker nodig?

• Affiniteit hebben met voetbal.
  • Moet organisatorische en coördinerende capaciteiten hebben.
  • Als aanspreekpunt zal je met enige regelmaat op het sportpark aanwezig moeten zijn.

Wat brengt het je?

• Je maakt deel uit van een leuk team vrijwilligers, met veel sociale contacten op en rond de voetbalvelden.
  • Je zet je samen met andere vrijwilligers in voor het plezier en de ontwikkeling van jonge mensen.
  • Het geeft veel voldoening als honderden pupillen elke zaterdag hun hobby kunnen uitoefenen, mede dankzij jou.
  • Het is leerzaam, je steekt er ook zelf iets van op. Vanuit de vereniging krijg je waar mogelijk en gewenst volop begeleiding bij het invullen van de nieuwe taak.

Indien u interesse of vragen heeft, dan graag een mail sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.