Vacature bij vv Gemert: student fysiotherapeut

20 maart 2023

Heb je passie voor sport, werk je graag in teambelang en ben je gemotiveerd om naast de opleiding jezelf te ontwikkelen als fysiotherapeut(e)? Dan zijn we bij voetbalvereniging Gemert op zoek naar jou.

Voetbalvereniging Gemert is een ambitieuze club met ondertussen meer dan 1000 voetballende leden en komt met het eerste team landelijk uit in de derde divisie zondag. Om ervoor te zorgen dat onze spelers fit aan de aftrap staan, ondersteun jij op gebied van medische verzorging bij trainingsavonden en wedstrijddagen. Het is een uitgelezen mogelijkheid om je als tweede-, derde- of vierdejaars student fysiotherapie verder te ontwikkelen in screening, fysiotherapeutisch handelen, klinisch redeneren en communicatieve vaardigheden.

Op de trainingsavonden ben je één uur voor aanvang van de training aanwezig. Hierin worden blessures besproken en tape, masseer, mobiliseer je spelers. Vervolgens op het veld ondersteun je middels het geven van hersteltraining. Dit kan bestaan uit een verlengde warming up voor de hele groep tot het therapeutisch herstellen van geblesseerde speler(s). Alles in overleg met de medische en technische staf. Op de wedstrijddagen behandel je spelers voorafgaand aan de warming up en verzorg je spelers op het veld bij acute trauma’s.

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die zich 2 of 3 avonden en minimaal op 50% van de wedstrijddagen in wil zetten voor deze mooie club. De wedstrijddag is vaak op zondag en af en toe op zaterdag. De wekelijkse trainingsavonden zijn dinsdag en donderdag. Wanneer een thuiswedstrijd op het programma staat, wordt er ook vrijdagavond getraind. Flexibiliteit is een pré omdat trainingsavonden soms wijzigen door bijvoorbeeld een doordeweeks speelschema of een (voorronde) KNVB bekerwedstrijd.

Bij deze functie krijg je naast een vrijwilligersvergoeding ook kleding voor tijdens je werkzaamheden en een presentatie outfit voor de wedstrijddag. Verder worden meerdere keren paar jaar teamactiviteiten georganiseerd om de teambuilding te vergroten.

Voor meer vragen zoek gerust contact via mail dirkvdv99@icloud.com of telefonisch 06-22264349.

Twijfel je niet en weet je zeker dat dit iets voor jou is? Stuur dan direct je CV op naar
dirkvdv99@icloud.com.

Met sportieve groet,