URGENTE OPROEP: Geef toestemming voor jubileumboek vv Gemert!

27 juli 2022

Beste leden, actieve spelers van vv Gemert,

In het najaar viert vv Gemert zijn 110-jarig bestaan. Speciaal voor die gelegenheid brengt Albert Heijn Gemert in samenwerking met de club een prachtig voetbalplaatjesboek uit. Alle teams komen daarin in terug, net als alle vrijwilligers. In het voorjaar zijn de meeste voetballende leden van de club al op de foto gezet door onze clubfotograaf Frans Brzoskowski.

Echter, het is sinds de invoering van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming), kortweg de privacywet, verplicht dat iedereen die in het boek wil terugkomen daarvoor expliciet toestemming moet verlenen. Dat heeft nog niet iedereen gedaan, terwijl het toch in een handomdraai is gebeurd.

Daarom de uitdrukkelijke oproep aan iedereen die nog geen toestemming heeft verleend: doe dat alsnog via deze LINK. Als je 16 jaar of ouder bent, kun je het zelf doen, anders kunnen je ouders/begeleiders dat even voor je doen.

LET OP: zonder deze toestemming moeten we helaas besluiten om de foto van jou of je kind uit het boek te schrappen (ook al ben je dit voorjaar al op de foto gezet) en dat zouden we zeer spijtig vinden!

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking. Voor eventuele vragen hierover kun je een mailtje sturen naar pr@vvgemert.nl.

vv Gemert