Uitslag succesvolle Grote Club Actie vv Gemert!

11 december 2017

Beste speler, trainer, leider  JO13 t/m JO10,

De verkoopperiode via de machtigingen van de Grote Clubactie 2017 is afgesloten en mede dankzij jou een groot succes geworden! Uiteindelijk komen we tot een opbrengst van ongeveer € 4.000,- , die we dit voetbalseizoen willen gebruiken om extra activiteiten te kunnen bekostigen voor de jeugd. Zoals bekend waren er ook nog extra prijzen voor individuele verkopers én teamprijzen te winnen. Hieronder staan deze winnaars:

Qas vd Valk (O11-6) ontvangt een uitnodiging voor pupil vd wedstrijd Gemert 1

Maik Rovers (O11-2), Sem Postma (O12-1) en Swen Keursten (O13-6) ontvangen een uitnodiging om samen met Gemert 1 in de spelersbus plaats te nemen om de uitwedstrijd tegen Groene Ster (Heerlen) op 25 maart 2018 mee te maken.

De leiders van O11-2 en O13-6 mogen zich melden voor de inloopshirts. De leiders van de O11-2 kunnen ook een afspraak maken met Helma/Mirjam ivm de aangeboden friet en snack voor het gehele team.

Luuk Peeters, Joris Verschure, Keano vd Broek en Job Kanters ontvangen een handdoek met hun naam erop. Milan Biemans, Jorg Raaijmakers, Luc Vervoort, Jasper Adriaans en Tygo Verhofstad ontvangen elk 4 consumptiebonnen. Rick Lammerts, Gijs de Leeuw, Tigo Smits, Daan van Dooren en Kas Teeuwen ontvangen elk 2 consumptiebonnen.

Daarnaast hebben we ook een groot aantal kanjers die niet in de extra prijzen zijn gevallen maar nog altijd een leuk bedrag hebben verdiend door de € 0,30 per verkocht lot*. De prijzen en het geld worden via de leider/trainer worden overhandigd.

Namens de rest van de organisatie willen we (nogmaals) iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan dit succes.

Met vriendelijke groet,

Jan van Zeeland, Hein Heusschen, Chris Leenders

*Het bedrag kan iets afwijken omdat het innen van het geld bij de lotenkoper niet altijd is gelukt (opgegeven nummer klopt niet, onvoldoende saldo, etc.)

*Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd